2010. november 18., csütörtök

Story time

Kezdeti lelkesedésem kicsit visszafogtam, mert ha mindennap töltögetnék, akkor hamar véget érne ez a blog.

Jöjjön egy kis történet.
Kb. 7 éves lehettem, amikor a szülőkkel Krétára mentünk nyaralni.
Nem is ez a lényeg, hanem mikor a repülőn voltunk, akkor kaptam meg életem első legoját.

Ez a szett még 1990-ből származik.
Ott a repülőn ismertem meg, mi is az a lego. Tetszett, hogy az összes elem mindenhova illeszkedik és bármit építhetek belőle.

Egyszer egy karácsonykor kaptam egy tűzoltó készletet.

Ez egy 1989es szett. Ez beindította a lavinát.
Beleszerettem a legoba és rengeteg időt töltöttem építgetéssel és a gyerek évek alatt lett is pár készletem.
Majd minden abbamaradt.
Jött a suli, már annyira nem volt rá időm, meg annyira már nem is érdekelt, illetve akkoriban a lego lejjebb adta a színvonalat és gagyi szetteket adott ki.

Eltelt jó sok év.
Már pontosan nem tudom melyik évben, de asszem 3-4 évvel ezelőtt, Pesten laktam 1 évet. Akkor még a CopyGeneral-ban dolgoztam.
Egyik nap meló után kedvem volt egy kis sétára, így pár megállóval korábban szálltam le.
Elmentem egy játékbolt mellett és a szemem sarkából a kirakatban megpillantottam valami pirosat, odanéztem és megláttam a legújabb lego tűzoltó készletet.
Megálltam és csak pislogtam.

Baromi jól nézett ki. Tök zsír volt ez az új dizájn, már nem csak szögletes volt az egész. Voltak ívek, formák...
Egy ideig még néztem, aztán hazamentem. Gondoltam milyen fasza kis készletet dobtak ki mostanság.
Nyugtáztam, aztán nem foglalkoztam vele, de a fejemben volt. Fusztrált.
Egy ideig még elment, de aztán már muszáj volt megvennem.
Hazavittem, összeraktam és beleszerettem. Visszatért a régi szikra. A készlethez járt egy katalógus, ami az akkor kiadott szetteket tartalmazta.
Rengeteg jó készlet volt és nem is tartott sokáig, míg hobbimmá neveztem ki a szettek gyűjtését.
Mára már nagyon sok készlettel rendelkezem és azt kell mondjam, nem bántam meg.
Változatos véleményekkel találkozok, ha elhangzik az hogy lego.
Azoknak a véleménye számít igazán, akik látják benne a kreativitás lehetőségeit és nem csak egy gyerekjátékot.
Én is ezt látom benne. A kreativitás szinte végtelen lehetőségeit. Szinte mindent meg lehet építeni. Minden azon múlik, mennyire kreatív az ember.
Első sorban én gyűjtöm a készleteket, és nem egy bizonyos saját építményhez rendelek elemek, mint ahogy azt a nagy építők teszik.
Viszont mára olyan sok készletem van, hogy lehetőségem lett saját ötleteim megépítésére.
Ezeket majd a közeljövőben itt be is mutatom, de mára legyen elég ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése