2010. november 8., hétfő

IT'S ON!

Sokat gondolkodtam, hogy bele merjek-e kezdeni ebbe és úgy döntöttem, miért ne?!

Ez a blog kizárólag a hobbijaimról, velük kapcsolatos történetekről, tapasztalatokról fog szólni.

Elég sok minden érdekel, de nem vagyok egy szakavatott kézműves.
Fogok feltenni rajzokat, képeket a puzzle-jaimról, lego gyűjteményemről, és saját építményeimről.
Random kreatívkodásokat is lehet hogy felteszek, mint pl.: kifaragott töklámpás, vagy minihóember, utóbbiról majd bővebben, ha eljön az idejük.
Nem tudom, hogy zenét fogok-e tudni felrakni, ha nem akkor majd Youtube-ról.

Szóval én ezt egy kreatív blognak szánom, tele a sok szarjaimmal.
A kritikák, commentek kellő elbírálás után fognak megjelenni, vagy nem.
Tudom, hogy az anonimitás manapság nagy divat, de ez nem egy channel board, tehát, ha valaki hozzászól, az legyen szíves legalább nevet írni.
Nem mintha nyomoznék bárki után is, de szerintem ez a legkevesebb.

A feltöltések rendszeressége változó, főleg kedv függő lesz.
Kezdetben lehet, hogy rendszeresebb lesz, mert sok régi szarom van, amit fel akarok ide rakni.

Leszögezem előre, Photoshophoz analfabéta vagyok, így színes képek nemigen lesznek.
A többi hobbimmal kapcsolatos negatív vélemények, mint pl.: ez tök gyerekes, stb, ezek azonnal törlésre kerülnek.
Tudni illik, hogy mindenkinek van valami hobbija és a hobbi az kor független!
Én sem fikázom azokat a pincelakó 30 éveseket, akik Transformers, vagy más anime figurákat gyűjtenek.
A hobbik lényege, hogy eltöltsd valamivel az idődet, ami érdekel, ami leköt.

Nos, az első bejegyzést illene valamivel felavatni, de tenkintettel arra, hogy most melóhelyen vagyok, így nincs semmim, amit feltölthetnék, így ez majd legközelebbre marad.

Kiváncsi vagyok hogy fog elsülni ez a blog.

Minden idelátogatót szeretettel várok.

Have fun.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése