2011. március 31., csütörtök

Tiffany Glass 2nd work

Íme a második munkám, már rég kész van, csak eddig nem volt időm/kedvem/lehetőségem feltölteni. Nem, nem mind a 3 egyszerre, mindenki válassza ki magának, a neki tetszőt.

Szóval, most egy egyszerűbb munkát akartam, csak hogy gyakoroljak egy kicsit, mielőtt még továbbmegyek a tanfolyamon.

Sajnos a gagyik a képek, mert nincs akasztója és nem tudtam jó fényben fotózni, szerintem fogok rakni rá, mert így nemigen lehet hova felrakni.

A háttere savazott üveg, ami fényben jól mutat, de így papíron sokat nem látni belőle.
Majd ha lesz rajta akasztó, akkor lesz jobb kép.

Íme.





Jövőhéten kezdődik a lámpa tanfolyam, előszőr a laplámpát akarom megtanulni, aztán jöhet a kupolás. Nem egy gyors folyamat, de én az alaposságra hajtok, elvégre, ez az egyetlen kiutam jelenlegi munkámból. Meg akarom rendesen tanulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése